پک آموزشی مدیریت، بازاریابی و توسعه فروش
عزیزان سلام
یکی از بهترین تجربیات من در زندگی ام جایگزین کردن فیلم های آموزشی مدیریت و بازاریابی
به جای هر فیلم و یا موسیقی بوده؛ زمانی که توی خونه ام یا توی ماشین در
حال رفت و آمد هستم به جای هر موسیقی یا فیلمی من از این مجموعه آموزشی
استفاده میکنم و به صورت کلی زندگیم یک روند رشد روز افزون رو به خودش
گرفته
من شاید این مجموعه رو به قیمت 3 میلیون تومان خریده باشم ولی به اندازه
صد ها میلیون تومان زندگی شخصی ام پیشرفت داشته از اروز اول استفاده تا
الان.
از شما هم دعوت میکنیم در حدّ توانتون مجموعه های آموزشی تهیه کنید و با استفاده از اونها زندگی خودتون رو بهبود و رشد ببخشید.
اگر هر کدوم از شما عزیزان بودجه کافی برای تهیه این آموزش ها رو ندارید در همین صفحه پیام بزارید تا من راهنماییتون کنم جهت تهیه این نوع آموزش ها اون هم با شرایط خاص و فیلم آموزشی رایگان
این مجموعه آموزشی برگرفته از سخنرانی های بزرگترین اساتید ایران و جهان تهیه شده و بهترین راه برای دست یابی به یک پیشرفت روزمره است:
1. ایجاد انگیزه خرید در مشتری – زیگ زیگلار
2. آینده تبلیغات – پرورش نبوغ بازاریابی – پیتر فیسک – فیزیکدان هسته ای – مولف کتابهای بازاریابی
3. برنامه ریزی برای شکست، توانمندسازی کسب و کارها امی ادموندسون – استاد دانشکده کسب و کار هاروارد
4. بزرگترین اشتباه رهبران تجاری – بیل جورج – ایوان ویتنبرگ – دکتر الن
لنگر- اندرو پتی گرو – ژان پیرو پتریگلییری – کارل اسونن- جاناتان دو چین –
اسکات اسنووک – دییزی وادمن داولینگ
5. پرورش کارکنان متمایز – دیک بیتی
6. تکنیک های بازاریابی بیمه عمر – ایساک رودریگرز
7. تکنیک های بازاریابی خدمات بانکی و مالی
8. چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم – جک کنفیلد
9. روابط فروش در عصر جدید – جیم کت کارت
10. چگونه اهداف فروش خود را محقق کنید؟- نیدوکوبین
11. خطر های قوم و خویش بازی در کسب و کار – جیل کور کهیندل
12. خلق تفکر نوآوری – ویجی گوین داراجان – استاد مدرسه کسب و کار تاک
13. رهبران آینده چه نقشی دارند؟ انرو پتی گرو
14. رهبران آینده را کجا پیدا کنیم – لیندا هیل
15. سازمان های بدون مدیر گری همل – بزرگ اندیش مدیریت قرن
16. فروشگاه- راهکارها و نکته ها
17. قانون طلایی فروش
18. قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس – برایان تریسی
19. نهراسید ، تصمیم بگیرید و استراتژی انتخاب کنید – رابرت سیمونز
20. نوابغ فروش ایرانی (8 ساعت)
21. نورو مارکتینگ
22. هر آنچه میخواهید در باره فروش بدانید (10 ساعت)
23. هر آنچه یک نمایندگی و بازاریاب بیمه باید بداند
24. هفت عادت مردمان موثر – استفان کاوی
25. اصول، فنون و هنر تکنیکهای بازاریابی و تبلیغات نوین انتخاباتی
26. آینده متعلق به چه شرکت هایی است؟ – روزابت ماسکنتر – استاد دانشگاه هاروارد
27. بازار منبع اصلی نواوری – دیوید کستر – مربی دانشکده کسب و کار هاروارد
28. بر سر دو راهی- دیوید گاروین .استاد دانشکده کسب و کار هاروارد MBA
29. بزرگترین چالش رهبران کسب و کار در عصر کنونی – مارشال گلداسمیت – نویسنده و پژوهشگر دانشگاه هاروارد
30. پرورش کارکنان استراتژیک – جان بودرو – استاد دانشکده کسب و کار مارشال
31. مدیریت و رهبری کارکنان – تام دلانگ
32. ترفندی تازه برای حذف کارکنان ناکارامد- بیل تیلور
33. چگونه برند جهانی موفقی داشته باشیم – روهیت دشپاهندی – استاد دانشکده کسب و کار هاروارد
34. چگونه عامل تغییر رسانه های اجتماعی باشیم – جاش برنوف – قائم مقام و تحلیلگر مرکز تحقیقات فراستر
35. خواندن ذهن مشتری – جرالد زالتمن
36. اهمیت یادگیری در سازمان – دیوید گاروین – امی ادمنوسون
37. سازمانتان را آسانتر اداره کنید – ران اشکناس
38. ایجاد کسب و کار مشتری مدار – رانجی گولاتی
39. روش های حفظ کارکنان اصلی – سیلویا ان هیلت – استاد دانشکده کسب و کار هاروارد
40. سازمانتان را از بیرون نگاه کنید از درون نواور سازید – اریک یوآکیمز تالر – نویسنده حوزه استراتژی برند و بازاریابی
41. ستاره های خود را بسازید انها را نخرید – بوریس گرویزبرگ – استاد دانشکده کسب و کار هاروارد
42. پنج نیروی رقابتی شکل دهنده استراتژی – مایکل پوتر
43. مدیرعامل درون خود را پرورش دهید – جوزف بوور – استاد دانشکده کسب و کار هاروارد
44. نقش مدیران در افزایش کارایی کارکنان-ادوارد ام.هالوول
45. نو آوری در پراکتل اند گمبل-ای.جی.لافلی
46. نواوری یعنی تجاری سازی خلاقیت – ویژای گاویندارژ – استاد دانشکده کسب و کار تاک
47- انرژی برای زندگی – آنتونی رابینز
48- سخنرانی – استاد بهرام پور
49- سخنرانی بداهه – استاد بهرام پور
50- استراتژی و رشد کسب و کار – گرافیک حرفه ای در وب – ژان بقوسیان
51- افزایش بهره وری سئو – صوتی – ژان بقوسیان
52- اینترنت مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی – ژان بقوسیان
53- آئین سخنرانی – ژان بقوسیان
54- آئین مذاکرات صوتی – ژان بقوسیان
55- آئین مذاکره – ژان بقوسیان
56- بازاریابی عصبی تحت وب – ژان بقوسیان
57- بازاریابی کم هزینه – ژان بقوسیان
58- بازاریابی محصولات آموزشی – ژان بقوسیان
59- بهینه سازی فرایند – صوتی – ژان بقوسیان
60- بهینه سازی فرایند – صوتی – 2 – ژان بقوسیان
61- تولیدات متنی – ژان بقوسیان
62- راهبری بهتر سئوی سایت – صوتی – ژان بقوسیان
63- رنگ آمیزی اطلاعات – روشهای ارائه محتوا – ژان بقوسیان
64- ساختن مدیا و کتابهای الکترونیکی – ژان بقوسیان
65- سیستم سازی – ژان بقوسیان
66- شروط موفقیت در کسب و کار – ژان بقوسیان
67- فروش اینترنتی – صوتی – ژان بقوسیان
68- فروش اینترنتی – صوتی – 2 – ژان بقوسیان
69- استخدام – ژان بقوسیان
70- بازاریابی فرصت – ژان بقوسیان
71- افزایش سریع فروش – ژان بقوسیان
72 – افزایش عملکرد – ژان بقوسیان
73- آموزش کمتازیا – ژان بقوسیان
74- ایمیل مارکتینگ – ژان بقوسیان
75 – اینستاگرام – ژان بقوسیان
76- بازاریابی عصبی پیشرفته – ژان بقوسیان
77- بازاریابیاینترنتی – ژان بقوسیان
78- برند سازی شخصی – ژان بقوسیان
79- بهینه سازی فرایند – ژان بقوسیان
80- تجارت الکترونیک – ژان بقوسیان
81 – جهش در کسب و کار – ژان بقوسیان
82- ساخت کسب و کار فوق العاده – ژان بقوسیان
83- سمینار پرفورمنس – ژان بقوسیان
84- طراحی متن تاثیر گذار در فرایند فروش – ژان بقوسیان
85- عضویت الماسی – ژان بقوسیان
86- فروش تلفنی – ژان بقوسیان
87- فروشنده ثروتمند – ژان بقوسیان
88- کلیک های پول ساز – ژان بقوسیان
89- مدیریت سایت – ژان بقوسیان
90- مدیریت سئوی سایت – ژان بقوسیان
91- مذاکره – ژان بقوسیان
92- مدیریت عمر و زمان – ژان بقوسیان
93- آئین دوست یابی – عباس منش
94- کتاب صوتی بیاندیشید و ثروت مند شوید – عباس منش
95- کتاب صوتی راز ثروت – والاس والتز – عباس منش
96- کتاب صوتی قانون جذب ثروت – عباس منش
97- کتاب صوتی نگران نباشید – پول درآورید – عباس منش
98- تقویت حافظه استاد عباس منش
99- روان شناسی ثروت – استاد عباس منش
100- محصولات جدید گروه تحقیقاتی عباس منش
101- قانون آفرینش – استاد عباس منش
102- ویدئو های انگیزشی گروه تحقیقاتی عباس منش
103- سمینار گنج پنهان معظمی صوتی
104- سمینار ماموریت زندگی معظمی صوتی
105- سمینار مروری بر روان شناسی فروش معظمی صوتی
106- سمینار نوابغ فروش معظمی صوتی
107- مسیر اصلی – شعبانعلی
108- نقطهی شروع – شعبانعلی
109- اتیکت – شعبانعلی
110- تکنیک های مذاکره – صوتی – انتشارات توسعه آموزش – برایان تریسی
111- کارگاه فن بیان – استاد بهرام پور
112- لرزش صدا – استاد بهرام پور
113- مجموعه پک کامل ثروت اندیشان (شامل 24 DVD)
از همراهی با شما خرسندم!
امیر کرابی
شما با مطالعه این مقاله بازاریابی و توسعه فروش با هدف گذاری فروش آشنا می شوید:
سلام قهرمان
پس از مقاله ای که در مورد نقطه شروع توسعه فروش ارائه شد، زمان اون رسیده که به هدف گذاری فروش بپردازیم
یکی از ابتدایی ترین و آشنا ترین اتفاقاتی که طی ده سال مشاوره بازاریابی و
توسعه فروش با اون برخورد کردم، سردرگمی مدیران بوده و هست!
مدیرانی که به من مراجعه میکنند و از من توقع مشاوره هایی جهت توسعه بازار
خودشون رو دارند و زمانی که ازشون سوال میشه که شما تمایل به چه میزان
توسعه بازار دارید هیچ حرفی برای گفتن ندارند و عموماً بعد از یک مکث چند
ثانیه ای جواب میدن که هر چه بیشتر بهتر !!
من اعتقاد دارم این نوع مدیریت مثل این میمونه که ما بخوایم به یک مسافرت
بریم و ندونیم به کجا میخوایم بریم! خوب مسلما در این صورت نه مکان
جغرافیایی مشخصی داریم و نه هدف (تجاری یا اجتماعی یا تفریحی) مشخص و نه
میتونیم وسیله نقلیه خوبی انتخاب کنیم و یا حتی نمی تونیم بگیم چه توشه
سفری با خودمون برداریم
هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی
ما اگر دقیقا مشخص نکنیم که کار و شغلمون رو به چه میزان فروش تمایل
داریم توسعه بدیم ، به هیچ عنوان تکلیفمون روشن نخواهد بود که میزان فروش
مورد نظر ما نیازمند چه میزان تلاش زمانی، سرمایه نقدی، ابزار تبلیغاتی و
جامعه هدف خواهد بود!
لطفا پیش از ادامه این مطلب نقشه تجاری یا کمپین فروش رو مطالعه بفرمایید
پس از اینکه ما فهمیدیم که برای حرکت به سوی پیشرفت نیازمند نقشه تجاری هستیم، در گام بعدی اهداف فروش خود را مشخص خواهیم کرد
اما آنچه مسلم است این میزان فروش بستگی بسیار زیادی به پتانسیل های موجود ما نیز دارند.
به عنوان مثال نمی شود عنوان کرد که هدف فروش ما متشکل از فروش تمامی
محصولات موجود طی مدت زمان ده روز با نرخ سود 10% خواهد بود. زیرا حتی در
صورتی که ما تمامی پتانسیل بالفعل مورد نیاز برای این میزان فروش (شامل
مشتریان کافی، کارمندان مورد نیاز برای این میزان فروش و نیز سامانه های
اطلاع رسانی مورد نیاز برای اطلاع رسانی این فروش به مخاطبین) را داشته
باشیم نیز سایر اجزاء مانند پتانسیل های فضای کافی، ابزارهای حمل کالا تا
مقصد مخاطبین و بسیاری المان های دیگر باید در نظر گرفته شود.
مسلما اگر سازمانی از بنده حقیر درخواست نماید تا کلّ محتوای انبار آنها را
طی دو ماه کاری تخلیه نمایم پیشنهاد خواهم داد تا این موجودی را با شرایط
تسویه 6 تا 12 ماهه به مخاطبان {نمایندگان گروه A} (که از اعتبار کافی
برخوردار هستند) ارائه نماییم (( که صد البته این پیشنهاد از طرف مدیریت رد
خواهد شد )) زیرا آسیب عادت فروش های بعدی نیز در پی خواهد داشت . از طرفی
گاهی میزان فروش نیازمند پتانسیل های بالفعل خاصی نیز هست. برای تشریح
بیشتر عرایض بنده کافی است در اینترنت این عبارت را سرچ کنیم:
“حجوم مردم به فروشگاه های اروپا بابت تخفیفات فروش ویژه کریسمس”
با جستجوی این عبارت فیلمهای متعددی از حملات مردم و خریداران به فروشگاه
ها و آسیب های بسیار زیاد به خود ساختمان فروشگاه و نیز محصولات و حتی
درگیری فیزیکی مردم با یکدیگر بر سر خرید یک محصول با تخفیف ویژه را خواهیم
دید!
در مقالات بعد به تشریح بیشتر هدف گذاری طی سلسله مراتب استاندارد آن (شامل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت) خواهیم پرداخت
سوشال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی اینترنتی بدون سایت ! شما در این مقاله با مفاهیم بازاریابی شبکه های اجتماعی و فروش مستقل و بازاریابی شبکه های اجتماعی و برند سازی و بازار یابی شبکه های اجتماعی و لینک های مرکزی Linking و بازار یابی شبکه های اجتماعی و لینک بک (تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو) آشنا می شوید!
در قسمت اول این مقاله شما با بازاریابی شبکه های اجتماعی و فروش مستقل اما مرتبط!! آشنا شدید. از همراهی شما در ادامه مقاله سپاسگذاریم.
بازاریابی شبکه های اجتماعی و برند سازی
هم شما و هم مشتریان شما و هم گوگل !! همه به برند (Brand) بودن شما احترام میگذارند! برند بودن برای مشتریان شما مفاهیم زیادی دارد. یکی از مهمترین مفاهیم برند بودن کیفیت محصول شماست . مشتریان شما بر این باورند که یک محصول تبدیل به برند نمی شود مگر زمانی که کیفیت لازم را برای مشتریان داشته باشد و از طرفی محصولاتی که دارای کیفیت کافی نباشند طول عمر لازم جهت تبدیل شدن به برند را نخواهد داشت.
از طرفی گوگل نیز یکی از معیارهای انتخاب برترین ها در جستجوی گوگل یا همان سئو ( بهینه سازی وب سایت جهت موتور های جستجو ) را برند بودن محصولات یا خدمات وب سایت ( در محیط اینترنت ) اعلام نموده است.
در قسمت تنظیمات هر شبکه اجتماعی (و نیز وبلاگ ها) قسمتی هست به نام لینک کردن (LINKING) که ارتباط برقرار کردن تمامی سوشالهای شما به یکدیگر از نظر سئو و برند سازی توسط گوگل ( و بهبود وضعیت وب سایت شما در سرچ گوگل ) اثر مناسب زیادی دارد. پس از این قسمت غافل نشوید!
در صورتی که به شکل آن فالوی استاندارد سئو ( لینک مستقیم به مرجع اصلی به همراه کلمات کلیدی هدفمند ) از شبکه های اجتماعی خود به وب سایت خود لینک بگیرید در روند رشد جایگاه وب سایت شما در صفحه جستجوی گوگل تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
سوشال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی اینترنتی بدون سایت ۲
منابع:
برند : ویکی پدیا برند (Brand)
گوگل: google
ویکی پدیا (بازاریابی شبکه های اجتماعی): شبکه های اجتماعی
برند بودن شرط سئو: بلاگ رسمی گوگل جهت آموزش سئو
امیر کرابی
Social Marketing – بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن – شما در این مقاله علاوه بر مطالعه موضوع مقاله با اصطلاحاتی همچون سوشال ها یا همان رسانه های اجتماعی (به انگلیسی: Social media ) – بهینه سازی سوشال جهت بازاریابی ( یا همان Social Marketing Orginazation ) – تفاوت این مفاهیم با SEO و توسعه فروش آشنا می شوید
به شما توصیه میکنم در صورتی که مقالات قبلی با عنوان {{ سوشال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی اینترنتی بدون سایت !! }} را حتما مطالعه و در ادامه مجددا این مقاله را مطالعه فرمایید . از اینکه با ما همراهید خرسندیم.
به انواعی از وب سایت که با هدف ارتباطات بین انسانی به دو صورت صفحات وب و نیز نرم افزارهای ارتباطی بر روی تلفن های همراه ارائه می شود گفته می شود. از طرفی انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارند همچون فروم ها یا همان تالار گفتگو ها ، وبلاگ ها ( که در در این مورد توضیحات فراوانی در بخش مقالات سایت داده شد ) . این فضاها به صورت رایگان در اختیار تمام مردم دنیا قرار دارند تا با هر زبان و از هر ملیتی بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و با یکدیگر به تبادل اطلاعات و نیز فرهنگ ها بپردازند.
استفاده ابزاری از فضای شبکه های اجتماعی با هدف معرفی محصول یا خدمات را سوشال مارکتینگ (Social marketing ) گوییم. آنچه که در این قسمت حائز اهمیت است ذکر این نکته است که این فضاها می توانند فارغ از وب سایت به تنهایی به امر فروش بپردازند.
کافی است در این زمینه با یک مشاور زبده و ماهر ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید راهکارهای استاندارد و قابل استفاده در این محیط را بدست آورید
بهینه سازی اطلاعات داخلی شبکه های اجتماعی که با دو هدف بهینه سازی جایگاه سوشال شما در موتور های جستجو ( SMO ) و نیز افزایش و تسریع بهینه سازی وب سایت شما ( SEO ) با هدف توسعه فروش یا بازاریابی اینترنتی انجام می پذیرد را گویند. این فرایند از سویی بازاری جدید و رقابتی را در فضای شبکه های اجتماعی (که خود دارای اصول خاص جستجوی منحصر به خود هستند) را برای شما فراهم می نماید و از طرفی در بهینه سازی جایگاه وب سایت شما در موتور های جستجو همچون گوگل (www.google.com) یا بینگ (www.bing.com) کمک می نماید.
شما برای حضور در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی هیچ گونه وجهی پرداخت نخواهید کرد! اما حضور با رویکرد بازاریابی در این فضا نیازمند هزینه های اندکی است که به سرعت پاسخ گوی خود هزینه ها به عنوان یک نگاه بازاریابی اینترنتی نیز خواهد بود:
هزینه منابع انسانی متخصص که با استانداردهای گوگل و نیز منابع معتبر ویژه تهیه و تولید محتوا بتوانند برای شما به شکل منظم و با اصولی که موتورهای جستجو می پذیرند محتواهای مرتبط با محصول شما تولید کنند
این هزینه بر اساس علم حسابداری به میزان حدودا دو و نیم تا سه نفر ساعت در طول روز خواهد بود.
تقریبا تجربیات قبلی شخص من نشان داده که این عدد نبایستی از حدود ۵۰۰ هزار تومان در ماه تجاوز نماید.
هزینه تولید تصاویر دیجیتال در قالب پوستر های استاندارد بازرگانی (مطابق با علوم مرتبط با تبلیغات) و نیز فیلم ها و کاتالوگ های دیجیتال که به صورت پیمانی (در ازای هر عدد) محاسبه و پرداخت میگردد را گویند. بسته به توانمندی و تجربه طراح شما هزینه تولید هر تصویر از حدود ۲۵۰ هزار تومان شروع و تا هر مبلغی که شخص با توجه به توانایی های خود مطالبه نماید افزایش پیدا خواهد کرد. هزینه های مربوط به تولید فیلم نیز بر اساس هر ثانیه محاسبه و پرداخت میگردد.
اما در نهایت این را بدانیم که تمامی هزینه های مرتبط با سوشالها با توجه به اینکه طول عمر بسیار طولانی تر از هر نوع تبلیغ دیگری را دارند به صرفه اقتصادی می باشد.
منابع و مواخذ:
رسانه های اجتماعی منبع: ویکی پدیای فارسی
سوشال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی اینترنتی بدون سایت – وب سایت مرجع
Social media : ویکی پدیای انگلیسی زبان
وبلاگ ها – بهترین ابزار بازاریابی اینترنتی یا سوشال مارکتینگ وب سایت مرجع
SMO = Social Media Optimization / Search Marketing Optimization
What Is SEO? / Search Engine Optimization
بازاریابی محتوا منبع: ویکی پدیای فارسی
امیر کرابی - مشاور سوشیال مارکتینگ