ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
سوشال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی اینترنتی بدون سایت ! شما در این مقاله با مفاهیم بازاریابی شبکه های اجتماعی و فروش مستقل و بازاریابی شبکه های اجتماعی و برند سازی و بازار یابی شبکه های اجتماعی و لینک های مرکزی Linking و بازار یابی شبکه های اجتماعی و لینک بک (تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو) آشنا می شوید!
در قسمت اول این مقاله شما با بازاریابی شبکه های اجتماعی و فروش مستقل اما مرتبط!! آشنا شدید. از همراهی شما در ادامه مقاله سپاسگذاریم.
بازاریابی شبکه های اجتماعی و برند سازی
هم شما و هم مشتریان شما و هم گوگل !! همه به برند (Brand) بودن شما احترام میگذارند! برند بودن برای مشتریان شما مفاهیم زیادی دارد. یکی از مهمترین مفاهیم برند بودن کیفیت محصول شماست . مشتریان شما بر این باورند که یک محصول تبدیل به برند نمی شود مگر زمانی که کیفیت لازم را برای مشتریان داشته باشد و از طرفی محصولاتی که دارای کیفیت کافی نباشند طول عمر لازم جهت تبدیل شدن به برند را نخواهد داشت.
از طرفی گوگل نیز یکی از معیارهای انتخاب برترین ها در جستجوی گوگل یا همان سئو ( بهینه سازی وب سایت جهت موتور های جستجو ) را برند بودن محصولات یا خدمات وب سایت ( در محیط اینترنت ) اعلام نموده است.
در قسمت تنظیمات هر شبکه اجتماعی (و نیز وبلاگ ها) قسمتی هست به نام لینک کردن (LINKING) که ارتباط برقرار کردن تمامی سوشالهای شما به یکدیگر از نظر سئو و برند سازی توسط گوگل ( و بهبود وضعیت وب سایت شما در سرچ گوگل ) اثر مناسب زیادی دارد. پس از این قسمت غافل نشوید!
در صورتی که به شکل آن فالوی استاندارد سئو ( لینک مستقیم به مرجع اصلی به همراه کلمات کلیدی هدفمند ) از شبکه های اجتماعی خود به وب سایت خود لینک بگیرید در روند رشد جایگاه وب سایت شما در صفحه جستجوی گوگل تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
سوشال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی اینترنتی بدون سایت ۲
منابع:
برند : ویکی پدیا برند (Brand)
گوگل: google
ویکی پدیا (بازاریابی شبکه های اجتماعی): شبکه های اجتماعی
برند بودن شرط سئو: بلاگ رسمی گوگل جهت آموزش سئو
امیر کرابی