امیر کرابی مشاوره و تدریس بازاریابی و توسعه فروش از طریق اینترنت

امیر کرابی مشاوره و تدریس بازاریابی و توسعه فروش از طریق اینترنت

شما در این وبلاگ به زبان ساده با اصول مهم بازاریابی اینترنتی، توسعه فروش و سوشال مارکتینگ آشنا میشوید
امیر کرابی مشاوره و تدریس بازاریابی و توسعه فروش از طریق اینترنت

امیر کرابی مشاوره و تدریس بازاریابی و توسعه فروش از طریق اینترنت

شما در این وبلاگ به زبان ساده با اصول مهم بازاریابی اینترنتی، توسعه فروش و سوشال مارکتینگ آشنا میشوید

اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ

سلام اشکان مستوفی هستم کارشناس دیجیتال مارکتینگ,سئو و تولید محتوا در این بخش شما را با اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) ، (Search Engine Optimization – SEO) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی داخلی از اصطلاحات بازاریابی آنلاین ،  بازاریابی خارجی (Outbound Marketing) ، بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین ، لینک سازی (Link Building) ، کوپون پیامکی (SMS Coupon) ، (Content Marketing) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین که نکات کلیدی و بروز است آشنا میکنم.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

 منظور از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال استفاده از صفحات مجازی مانند: موبایل، کامپیوتر، اینترنت و… است. برای افزایش تعداد مخاطب و معروف ساختن یک برند، امروزه بازاریابی دیجیتال یکی از هدفمندترین انواع بازاریابی به شمار می‌رود.

 در بازاریابی دیجیتال شما می‌توانید با مخاطب, هدف خود را انتخاب کرده و نتایج حاصل از بازاریابی دیجیتال را اندازه گیری کنید.

 (Search Engine Optimization – SEO) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ

 بهینه سازی وب سایت و یا سئو با هدف عملکرد سایت بر اساس استانداردهای موتورهای جستجوگر گوگل و جذب بازدیدکنندگان و مخاطبین بیشتر از این طریق عمل می‌کند.

بازاریابی داخلی از اصطلاحات بازاریابی آنلاین

 بازاریابی داخلی یکی دیگر از اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ است که به معنی تمرکز بر روی بهیه سازی وبسایت، تولید محتوای به منظور جذب مخاطب می‌باشد. در این نوع از بازاریابی شما می‌توانید با استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری، خبرنامه، بازاریابی انلاین در صفحات مجازی کتاب‌های الکترونیکی و به کمک وبلاگ مشتریای بیشتری را به خود جذب کنید.

 بازاریابی خارجی (Outbound Marketing)

 استفاده از انواع روش‌های مختلف تبلیغاتی به منظور برقراری ارتباط با مشتریان و جذب مخاطبین بیشتر است. این بازاریابی شامل تبلیغات کلیکی و بنری، ارسال ایمیل و پیامک می‌باشد. در این نوع از بازاریابی شما به دنبال مشتریان رفته و با آن ها را با اهداف تبلیغات خود آشنا خواهید کرد.

بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین

 در این روش از بازاریابی آنلاین شما برای گروه‌ها و افراد های مختلف با ارسال پیامک های متن تبلیغاتی ارسال می‌کنید. این کار به دو صورت انجام می‌شود:

 یا پیامک‌های آماده می‌فرستید یا یک لیست از شماره مخاطبان را جمع‌آوری کرده و به آنها یک پیام جذب کننده ارسال می‌کنید.

لینک سازی (Link Building)

 یکی از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ لینک سازی می‌باشد. با استفاده از این لینک‌ها تعداد لینک‌های با کیفیت در یک وب‌سایت افزایش یافته و این کار منجر به افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوگر گوگل می‌شود. همچنین برای شناسایی و معرفی یک برند,عملی ثابت شده است.

 کوپون پیامکی (SMS Coupon)

یکی دیگر از اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ به این صورت است که یک پیشنهاد برای مخاطب پیامک خواهد شد و می‌تواند با نشان دادن این پیام به شما یا با استفاده از کد مخصوصی که در این پیامک ها برایش فرستاده می‌شود از این پیشنهاد استفاده کند. مثلاً پیشنهاد یک تخفیف  20درصدی در هنگام خرید.

[gallery columns="1" link="file" size="full" ids="1891"]

 

 (Content Marketing) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین

 در این روش شما به تولید محتوا  جذب کننده، مفید و غنی در زمینه کاری خود انجام داده و آنها را از طریق بسترهای تبلیغاتی و کانال‌های متفاوت پخش می‌کنید.

 در این صورت افراد بیشتری از طریق شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجوگرمثل گوگل,فایرفاکس ومشابه آن می‌توانند شما را پیدا کنند و با برند شما آشنا شوند.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing)

 شما در این روش برای تبلیغات برند خود از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنید.شما می‌توانید به افراد برای تبلیغ برندتان در صفحاتشان پول پرداخت کنید و یا اینکه خودتان صفحه ای ساخته و با تولید محتوای جذاب و مفید به قوی  سازی برند و تبلیغ آن بپردازید.

بازاریابی مجدد (Remarketing) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین

 ری مارکتینگ نوعی تبلیغات پولی است که یکی از مهم ترین اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ است .  در این روش شما افرادی را که با  روشی های مختلف وارد وبسایت شما شده و تبلیغات انجام داده‌اند را شناسایی کرده و از آنها دعوت می‌کنید که مجدداً از وب سایت شما بازدید کنند. در این مناطق شما می‌توانید مشتریان یک محصول، کالا، خدمات مشخص و یا کسانی را که یک فعالیت مشخص در سایت شما انجام می‌دهند را مورد هدف قرار دهند.

 بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

 در این نوع از بازاریابی شما با ارسال ایمیل برای مخاطبان خود به تبلیغ برند خود پرداخته و برای آنها مقاله ای مرتبط با برند خود و نیاز آنها ارسال می‌کنید. ایمیل  به دو روش انجام می‌شود. شما می‌توانید ایمیل خود را به یک بانک ایمیل ارسال کنید یا اینکه یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کرده و از مشتریان خود درخواست کنید تا آنها را با مخاطب های دیگربه اشتراک بگذارند.

 همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

از دیگر اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ همکاری در فروش است به این صورت که همکارانتان زمانی محصولاتان را به فروش می‌رسانند و یا آنها را تبلیغات می‌کنند که در ازای انجام این کار سود کسب کنند یا درصدی از فروش کالای مورد نظر را دریافت کنند.

 نرخ تبدیل (Conversion Rate – CR) در اصطلاحات بازاریابی آنلاین

 از دیگر اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ نرخ تبدیل است. نرخ تبدیل به تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند به کاربر و یا مشتری فرسایی تبدیل می‌شوند، گفته می‌شود. برای اندازه‌گیری نرخ تبدیل قبل از انجام هر کاری نیاز است که تعیین کنید بازدید کننده باید چه کاری در وبسایت شما انجام دهد و بر اساس آن این نرخ را اندازه گیری کنید. فرایند بهینه سازی نرخ تبدیل را به اختصار CRO – Conversion Rate Optimization  گفته می شود.

 تبلیغات گوگل (Google ADWORDS) از اصطلاحات بازاریابی آنلاین

 این تبلیغات به کمک گوگل انجام می شود. به کمک این روش شما می‌توانید تبلیغات خود را در وب سایت‌های وابسته به گوگل و یا در جستجوهای مرتبط نشان دهید.

 تحلیل دیجیتال

 استفاده از آمارها و ابزارهای دیجیتال به منظور بررسی میزان موفقیت برند را تحلیل دیجیتال مینامند. شما با استفاده از این تحلیل می‌توانید اطلاعات بسیار معتبر و مفیدی را از نوع عملکرد مشتریان خود کسب کنید.

منبع و مواخذ برگفته شده:

کارشناس مشاور مارکت پلیس - دکتر امیرکرابی

بهینه سازی سایت با 9 دستورالعمل ویژه گوگل

سلام. من امیر کرابی هستم مشاور سئو سایت و در این مقاله تلاش دارم تا 9 دستور العمل جدید گوگل را برای شما بیان کنم. 

از این که با من همراهید سپاسگزارم.


قطعه برجسته هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بخش‌های املاک و مستغلات SERP است. آنها به سایت شما اجازه می دهند تا به سرعت به بالای نتایج جستجو بپرد، حتی اگر "رتبه بندی سنتی" سایت شما را در پایین صفحه اول قرار دهد. 

من و تیم من در طول سال‌ها موفقیت زیادی در بهینه‌سازی قطعه‌های برجسته داشته‌ایم. در نهایت، ما چارچوب‌های داخلی خود را برای آنچه در ادعای این موقعیت‌های آرزومند بهترین عملکرد را دارد، توسعه دادیم. 

در زیر استراتژی‌هایی وجود دارد که برای بهینه‌سازی نتایج قطعه برجسته استفاده می‌کنیم. 

یک قطعه برجسته یک خلاصه دو تا سه جمله ای از متن است که در بالای گوگل ظاهر می شود. قطعه های ویژه به طور مستقیم به درخواست کاربر در نتایج جستجو پاسخ می دهند. دریافت یک قطعه برجسته می تواند منجر به ترافیک بیشتر برای یک صفحه خاص شود. 

این مراحل را برای بهینه سازی برای قطعه های برجسته دنبال کنید::

  • عنوان «چیست» را اضافه کنید.
  • از ساختار جمله "is" استفاده کنید.
  • موضوع را به طور کامل تعریف کنید.
  • قالب قطعه برجسته را مطابقت دهید.
  • از نام برند خود استفاده نکنید
  • از زبان اول شخص استفاده نکنید.
  • مقیاس‌بندی قطعه‌های برجسته.
  • زمانی که در رتبه پنج برتر قرار می گیرید اولویت بندی کنید.
  • بهینه سازی های خود را تکرار کنید

به نظر می‌رسد که قطعه برجسته روی الگوریتم ساده‌تری نسبت به الگوریتم «اولیه» گوگل کار می‌کند. قطعه برجسته بسیار بیشتر تحت تأثیر تنظیمات ساده روی صفحه است که موضوع را به وضوح برای کاربران تعریف می کند. 

همچنین، به یاد داشته باشید که یکی از اهداف قطعه برجسته، تقویت جستجوی صوتی است. 

وقتی کاربران پرس و جوهای صوتی را در دستگاه‌های تلفن همراه یا Google Home انجام می‌دهند، Google قطعه‌های ویژه را بازخوانی می‌کند. این بدان معنی است که قطعه های برجسته همیشه باید در این زمینه معنا داشته باشند. 

هنگام بهینه سازی برای قطعه های برجسته، منطقی است که از خود بپرسید، "اگر پاسخ من در جستجوی صوتی دوباره خوانده شود، چگونه به نظر می رسد؟"

ممکن است متوجه شوید که چندین نوع قطعه برجسته وجود دارد. دانستن هر نوع برای درک چگونگی ساختار محتوای خود برای بهینه سازی آنها مهم است. 

آنچه در زیر می آید رایج ترین انواع قطعه های برجسته است.

پاراگراف

رایج ترین نوع قطعه برجسته، پاراگراف است که از دو یا سه جمله متن بیرون کشیده شده از یک <p>عنصر HTML تشکیل شده است. 

قطعه ویژه برای «اشتراک‌های مشاوره چیست»

فهرست کنید

یک لیست گلوله‌دار یا شماره‌دار معمولاً از یک عنصر <ol>یا <ul>عنصر HTML استخراج می‌شود. 

قطعه ویژه برای

جدول

جدولی از اطلاعات استخراج شده از یک <table>عنصر HTML. این کمترین رایج ترین نوع قطعه برجسته است. 

قطعه ویژه برای

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


در طول سال‌ها، یکی از چیزهایی که من توانسته‌ام به آن دقت کنم، نحوه بهینه‌سازی برای قطعه برجسته است.

من مجموعه ای از قوانین را برای بهینه سازی صفحات مشتری برای این ویژگی SERP ایجاد کرده ام. در زیر می توانید در مورد هر قانون بیشتر بدانید.

1. عنوان «چیست» را اضافه کنید

برای شروع بهینه سازی قطعه برجسته خود، باید به دنبال مکانی در محتوای خود بگردید تا تگ عنوان "What is [keyword]" را اضافه کنید. این به Google نشان می دهد که نوشتار آینده شما می تواند به عنوان یک قطعه ویژه مفید باشد.

نمونه های بی شماری از صفحات، قطعه برجسته را با استفاده از این قالب عنوان دریافت می کنند. ما در هنگام تکرار این استراتژی برای مشتریان خود، میزان موفقیت خوبی را مشاهده کرده ایم. 

در حالت ایده آل، این عنوان را تا حد امکان به بالای محتوای خود اضافه می کنید. اگر یک پست وبلاگ بنویسید، به طور کلی آن را درست زیر پاراگراف مقدماتی اضافه می کنم. این اغلب یک مکان عالی برای افزودن آن است زیرا به خوبی با محتوا جریان می یابد و در عین حال به شما امکان می دهد آن را در نزدیکی بالای صفحه قرار دهید. 

به عنوان مثال، در اینجا یک مثال عالی از TechnologyAdvice آورده شده است. می بینیم که آنها این بخش را درست در زیر "فهرست مطالب" خود در بالای صفحه شامل می شوند: 

صفحه TechnologyAdvice

افزودن این بخش به گوگل نشان می‌دهد که چه متنی را می‌تواند در قطعه برجسته وارد کند. 

در نتیجه، آنها جعبه پاسخ کلمه کلیدی رقابتی "نرم افزار مدیریت پروژه" را دریافت کردند و حتی از Capterra برتری گرفتند که انجام آن در سئوی SaaS دشوار است. 

قطعه ویژه برای

2. از ساختار جمله "is" استفاده کنید

هنگام بهینه سازی برای قطعه برجسته، مهم است که عبارت "is" را درج کنید.

اولین جمله باید با این ساختار شروع شود: "[کلید واژه]…" 

در زیر چند نمونه از نتایج دریافت قطعه برجسته آورده شده است: 

  • "متدولوژی چابک نوعی فرآیند مدیریت پروژه است که عمدتاً برای توسعه نرم افزار استفاده می شود..."
  • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرم افزاری است که چرخه حیات مشتری یک سازمان را خودکار و مدیریت می کند.
  • "بازده سرمایه گذاری (ROI) یک معیار عملکردی است که برای ارزیابی کارایی یک سرمایه گذاری یا مقایسه کارایی تعدادی از سرمایه گذاری های مختلف استفاده می شود."

تجزیه و تحلیل ما از صفحاتی که قطعه های ویژه دریافت می کنند به طور مداوم نشان می دهد که عبارات "is" در متن استفاده می شود. 

در تجربه ما، به نظر می‌رسد که این ساختار محتوا به‌عنوان یک «عبارت محرک» عمل می‌کند که به Google اجازه می‌دهد به راحتی متن مرتبط را برای قطعه برجسته پیدا کند. 

برای افزایش شانس خود برای دریافت نقطه برجسته، مطمئن شوید که اولین جمله شما از این قالب پیروی می کند. با استفاده از عبارت "is"، باید درصد بیشتری از بهینه سازی های خود را در برنده شدن قطعه برجسته مشاهده کنید. 

3. موضوع را به طور کامل در 2-3 جمله تعریف کنید

به نظر من این مهمترین قانونی است که باید رعایت شود. 

قطعه های ویژه باید در اسرع وقت اطلاعات بیشتری را در مورد موضوع به کاربران ارائه دهند. 

این بدان معناست که محتوایی که بهینه سازی می کنید باید سعی کند موضوع را تا حد امکان کامل در دو تا سه جمله توصیف کند. برای این قانون، مختصر بودن بسیار مهم است. 

در اینجا برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که سعی می کنیم هنگام تلاش برای تعریف مختصر قطعات برجسته از آنها پیروی کنیم

  • جمله اول باید موضوع را مشخص کند.
  • جملات دوم و سوم باید 2 تا 3 حقایق را که باید در مورد موضوع بدانیم توضیح دهند.
  • از استفاده از هرگونه عبارت اضافی در تعریف خود اجتناب کنید.

در اینجا یک مثال عالی از Investopedia آورده شده است:

قطعه ویژه برای

این از الگوی بالا پیروی می کند که ابتدا موضوع را توصیف می کند و سپس دو واقعیت ضروری در مورد آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. 

  • حسابداری قانونی یک تکنیک حسابداری خاص برای کشف جرایم است.
  • برای ارائه شواهدی مبنی بر سوء رفتار مالی به دادگاه ها استفاده می شود.
  • حسابداری قانونی به شدت در صنعت بیمه استفاده می شود.

همچنین، توجه کنید که چگونه متن از کلمات غیر ضروری در تعریف استفاده نمی کند. کوتاه و دقیق است. 

همانطور که قبلا توضیح داده شد، انواع مختلف قطعه های برجسته عبارتند از:

  • پاراگراف ها (متداول ترین).
  • لیست های گلوله ای و شماره گذاری شده
  • جداول (کمترین متداول).

این قانون ساده است. هر نوع قطعه برجسته ای را که در SERP می بینید، آن نوع را در محتوای خود مطابقت دهید. 

برای مثال، اگر می‌بینید که یک پاراگراف مشخص شده برای عبارتی که می‌خواهید برای آن بهینه‌سازی کنید ظاهر می‌شود، باید مکانی را برای افزودن/تنظیم دو یا سه جمله متن پیدا کنید. 

با این حال، اگر یک لیست گلوله‌دار ظاهر شد، باید فهرست مشابهی را به محتوای صفحه خود اضافه کنید. 

این اشتباهی است که همیشه شاهد آن هستیم.

یک شرکت قوانین 1-4 را به درستی دریافت می کند، اما از زبانی استفاده می کند که نتیجه را برای قطعه برجسته غیرقابل قبول می کند. نام های تجاری نمونه ای از این زبان ها هستند. 

به یاد داشته باشید که تکه‌های برجسته به جستجوی صوتی کمک می‌کنند. دستگاه‌هایی مانند Google Home مستقیماً آنچه را در قطعه ویژه وجود دارد برای کاربران می‌خوانند. این بدان معنی است که محتوا باید در این زمینه کاملاً معنی پیدا کند. 

به عنوان مثال، بگویید Wegmans در تلاش بود برای قطعه برجسته "مزایای سلامتی آووکادو" بهینه سازی کند و از جمله زیر استفاده کرد: 

  • آووکادو از Wegmans فواید بسیاری برای سلامتی دارد زیرا منبع عالی ریبوفلاوین، ویتامین C و پتاسیم است. 

هنگامی که توسط یک دستیار صوتی خوانده می شود، ممکن است گیج کننده باشد زیرا جستجوگر به دنبال مزایای کلی است که برای همه آووکادوها اعمال می شود - نه فقط آنهایی که توسط Wegmans فروخته می شود. 

جایگزینی نام تجاری با زبان عمومی به محتوا شانس بیشتری برای دریافت یک قطعه برجسته می دهد. 

بهینه سازی ایده آل می تواند چیزی شبیه به این باشد: 

  • آووکادو فواید زیادی برای سلامتی دارد زیرا منبع عالی ریبوفلاوین، ویتامین C و پتاسیم است. 

6. از زبان اول شخص استفاده نکنید

مشابه قانون قبلی، استفاده از زبان اول شخص به دلیل پیامدهای جستجوی صوتی می تواند یک اشتباه باشد. 

در مثال بالا، فرض کنید متن روی صفحه بهینه شده برای قطعه برجسته خوانده شده است: 

  • آووکادو ما فواید زیادی برای سلامتی دارد. ما آووکادوهایی داریم که منبع عالی ریبوفلاوین، ویتامین C و پتاسیم است.

باز هم تصور کنید این جمله توسط دستیار صوتی خوانده شود. کاربر ممکن است تعجب کند: 

  • «ما» که مورد اشاره قرار می گیرد کیست؟ 
  • آیا این اطلاعات فقط در مورد محصول آنها صدق می کند؟ 

به نظر می رسد این اطلاعات ممکن است مختص نوعی آووکادو باشد و ممکن است به طور کلی در مورد غذا صدق نکند. 

محدود کردن این نوع عبارت ممکن است به شما کمک کند شانس خود را برای دریافت یک قطعه برجسته افزایش دهید. 

ما رفتارهای جالبی را در طول سال‌ها با تکه‌های برجسته لیست گلوله‌ای دیده‌ایم. 

برای مثال، می‌توانید ببینید که جستجوی عبارت «فرانچایزهای غذا»، قطعه ویژه زیر را به دست می‌دهد. 

قطعه های ویژه برای

با این حال، وقتی به صفحه نگاه می کنید، لیست گلوله ای خاصی وجود ندارد. در عوض، صفحه به عنوان یک صفحه استاندارد طبقه بندی تجارت الکترونیک راه اندازی می شود. 

چیزی که به نظر می‌رسد گوگل قطعه‌های برجسته را از آن بیرون می‌کشد، در واقع فهرست‌های محصول منفرد در صفحه دسته‌بندی است و متن انتخاب‌شده همگی به‌صورت H3 قالب‌بندی شده‌اند. 

صفحه دسته بندی تجارت الکترونیک حق رای دادن مواد غذایی

این مثال به ما نشان می دهد که در برخی از نتایج، گوگل اطلاعات تگ عنوان را می خراشد تا به عنوان قطعه های برجسته نمایش داده شود. این فرصتی جالب را فراهم می کند زیرا می توان قطعه های برجسته را با تنظیمات HTML مقیاس بندی کرد. 

ما توصیه می کنیم HTML را در صفحات دسته بندی از تگ های پاراگراف استاندارد تا تگ های H2 یا H3 برای برخی از مشتریان تنظیم کنید. این ممکن است سیگنال های قوی تری ارسال کند که می تواند بهینه سازی قطعه برجسته را در سطح جهانی مقیاس کند. 

وقت بگذارید و مرور کنید که گوگل قطعات برجسته رقبای شما را از کجا می کشد. اگر المان‌های رایج HTML را مشاهده می‌کنید، الگوهای جهانی خود را تنظیم کنید تا به محتوای خود بهترین شانس را برای راه‌اندازی قطعه برجسته بدهید. 

8. موقعیت هایی را که در رتبه 5 برتر قرار می گیرید اولویت بندی کنید

مطالعات قبلی نشان داده است که رتبه بندی از نظر ادعای یک قطعه برجسته مهم است. به عبارت ساده، هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، شانس بیشتری برای مدعی شدن دارید.

یک مطالعه Ahrefs نشان داد که نتایج رتبه بندی در موقعیت اول 30.9٪ شانس دریافت یک قطعه برجسته را دارد. موقعیت های 2 و 3 به ترتیب 23.5% و 15.9% شانس داشتند. 

قطعه ویژه برای

در حالی که ممکن است این داده‌ها اکنون از زمان کپی‌برداری متفاوت باشند ، اما هنوز نکات مهمی برای سئوکاران دارد. 

هرچه رتبه سایت شما در نتایج "استاندارد" بالاتر باشد، شانس تولید یک قطعه برجسته بیشتر است. 

هنگام اولویت بندی، به دنبال کلمات کلیدی باشید که قبلاً در 5 نتیجه برتر قرار گرفته اید. 

9. بهینه سازی های خود را تکرار کنید

شما مراحل بالا را دنبال کرده اید. 

شما محتوای فوق‌العاده‌ای در صفحه نوشته‌اید که به وضوح موضوع را تحت عنوان اختصاصی «چیست» در بالای صفحه توصیف می‌کند. 

شما همچنین مطمئن بوده اید که از هرگونه نام تجاری یا اصطلاحات اول شخص دوری کرده اید. 

شما بهینه سازی های خود را به سمت تولید سوق می دهید و منتظر می مانید تا گوگل محتوای شما را دوباره فهرست کند.

هنگامی که گوگل در نهایت تغییرات جدید شما را ایندکس می کند، صفحه شما هنوز قطعه مشخص شده را ایجاد نمی کند.

اکنون زمان توقف بهینه سازی نیست. در عوض، رویکرد خود را تکرار کنید و دوباره امتحان کنید. برای بسیاری از قطعه‌های برجسته که دریافت می‌کنیم، ممکن است چندین بار تکرار شود.

در این مرحله، متوجه شدم که استفاده از فرآیند فوق به طور کلی 80 درصد راه را برای شما به ارمغان می آورد. 

اگر نتیجه شما هنوز یک قطعه برجسته دریافت نمی کند، تنظیمات جزئی به خوبی کار می کنند. 

به دنبال فرصت‌هایی برای تعریف بهتر موضوع باشید، از عبارت‌های کوتاه‌تر استفاده کنید یا حقایق مختلف را آزمایش کنید (به قانون 3 مراجعه کنید). 

با تنظیمات جزئی شروع کنید و اگر هنوز نتایج دلخواه را نمی‌بینید، روی تنظیمات اصلی‌تر کار کنید.

اغلب متوجه می شوید که قطعه برجسته را می توان پس از چند دور تعامل برای کامل کردن زبان به دست آورد.

امیدواریم این دستورالعمل‌ها هنگام بهینه‌سازی قطعه‌های برجسته به شما کمک کند. 

به یاد داشته باشید، بسیار مهم است که:

  • از عبارت "is" استفاده کنید.
  • موضوع را به طور کامل در دو تا سه جمله تعریف کنید. 

با پیروی از قوانین بالا، باید بتوانید به میزان قابل توجهی تعداد قطعه های برجسته را که می توانید برای سایت خود دریافت کنید، بهبود بخشید.

منبع و موخذ: